середу, 6 вересня 2023 р.

Тема: Ти як? Ментальне здоров’я

Мета:

· Створити атмосферу довіри та комфорту у класі.

· Обговорити з учнями їхні емоції та переживання, пов’язані з початком нового навчального року.

· Надати учням інформацію про ментальне здоров’я та способи його підтримки.

· Поглиблювати знання про важливість піклування про своє ментальне здоров’я

Обладнання:

 

·       Папір і олівці

Хід уроку

1.  Привітання та створення атмосфери довіри

Психолог.(педагог). Діти, я рада вас бачити сьогодні. Ви такі гарні. Ви такі усміхнені. Настав початок нового навчального року і ви розпочали нову мандрівку , в країну дружби та знань  . Ви подорослішали та трошечки змінились, тому пропоную вам познайомитись один з одним ще раз .

Вправа 1. Знайомство :

Підніміть руку той,хто :

·       Любить морозиво

·       Вміє кататись на велосипеді

·       Любить грати у футбол

·       Прочитав хочаб 1 книгу за літо

·       Любить суші

·       Чекає навчальний рік

·       Той хто в гарному настрої сьогодні

Вправа 2

Супер . Ви - крута команда мандрівників. Слухайте, діти , а справжні мандрівники завжди мають з собою рюкзак і щось перевозять . Давайте і ми пофантазуємо, що ми можемо перевозити і брати з собой в цей навчальний рік.

Зараз пропоную поділитись своїми очікуваннями та побажаннями . Тож називайте своє ім’я  та що ви взяли з собою.

Ваші відповіді вже такі дорослі , ви підтвердили те,що ви подорослішали на цілий рік. Я також діти очікую,що цей рік буде яскравим, наповнений гарними подіями, приємними подіями і перемогами.

2. Обговорення емоцій та почуттів

Вправа 3 « Ти як?»

Психолог показує учням плакат із написом “Ти як?”

 

Така цікава фраза в нас . «Ти як?».

 Діти ,а подумайте ,як ви зараз? Як ваші почуття? Які у вас емоції перед новим новчальним роком?

· Діти , кожен може відчувати тривогу, хвилювання або сум перед початком нового навчального року. І це є цілком природнім.

3. Інформація про ментальне здоров’я

· Любі учні ,а чи знаєте ви що такео ментальне здоров’я і те, як важливо дбати про нього? Наша перша леді  пані Олена Зенська , з турботою про кожного хоче ,щоб кожен знав,що таке ментальне здоров’я і як потрібно про нього турбуватись

· Ментальне здоров’я – це стан благополуччя, у якому людина може реалізовувати свій потенціал, стійко долати стреси, продуктивно працювати та ефективно взаємодіяти з іншими.

· Вчитель/вчителька наводить приклади того, як можна підтримувати своє ментальне здоров’я.

· Діти, для того ,щоб піклуватись про своє ментальне здоров’я потрібно завжду прислухатись до себе. До своїх відчуттів.  Якщо відчуваєте тривогу , або погане почуття, то можна дати  самому собі раду , підтримку та любов. Ви запитаєте як? А ось вам порада:

Вправа 5 «Обійми метелика»

Ця вправа дуже легка , потрібно обійняти себе схрестивши ручки на грудях і по черзі кожною ручкою себе гладимо . Правою, лівою, правою, лівою. А потім двома , мов крилами легенько до себе доторкаємось, можна заплющувати очі (за бажанням)

 

Супер . Як себе почуваєте? (обговорення)

Вправа 6 «Намалюй свій настрій»

Давайте спробуємо ще більше зрозуміти , що ви відчуваєте . Пропоную намалювати свій настрій.

Обговорення.

5. Підсумок уроку

Чудова вийшла вправа і на останок вас чекає ще 1 завдання. Давайте зазернемо собі в середину. Для цього заплющте очі (або опустіть) та уявіть ,що у вашому сердечку,бо в середині нашого сердечка знаходиться іскорка. Подивіться на неї. Яка вона??? Якого кольору ? Якої форми ?

А тепер розплющуйте оченята .

Нехай ваша іскорка завжди вас зігріває.

Діти ,нехай ваша іскорка завжди горить в середині вас, але якщо вам буде важко і ви будете відчувати потребу допомогти вашій іскорці не соромтесь ,говоріть про це . Звертайтесь за допомогою .

Щасливого навчального року.


Немає коментарів:

Дописати коментар